Home » Toimitusehdot

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 02.08.2021 alkaen

Verkkokauppa

Lasitykki

Unikkotie 18 C 25

01300 VANTAA

asiakaspalvelu@lasitykki.fi

Y-tunnus:  3207717-6

Myymme tuotteitamme täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin, tilausvahvistuksen jälkeen saat sähköpostiosoitteeseesi laskun, jonka jälkeen maksu suoritetaan tilisiirrolla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Maksu suoritetaan tilisiirrolla lasitykin pankkitilille.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joka sisältää tilausnumeron. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut 6,80€. Toimitamme tilaukset pakettina lähimpään postiin tai postin noutopisteeseen. Lähetyksen kulkua voit seurata saamallasi lähetystunnuksella.

Jos tilaus sisältää pelkästään pelin lisäosia (Legendat, Kyläkauppa, Velhon oppipoika) ovat toimituskulut 3,10€ ja tilaus toimitetaan kirjeenä.

Toimitusaika

Lähetämme maksuvahvistetut tilaukset Maanantaisin. Postipaketin toimitus kestää noin muutamasta arkipäivästä viikkoon Suomen sisällä. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@lasitykki.fi

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. 

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi lähetyksestä saadulla postin kuitilla ja seurantanumerolla. 

Mikäli tuotetta on käytetty tai se on vaurioitunut puutteellisen pakkauksen seurauksena, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Tuotteen tulee olla suojattuna vähintään samalla tavoin kuin toimitettaessakin, eikä tuotteen varsinaiseen myyntipakkaukseen saa kiinnittää mitään tarroja tai ylimääräisiä teippejä.

Palautamme rahat tilillesi 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on siihen mennessä palautunut meille.

Palautusosoite:

Lasitykki

Unikkotie 18 C 25

01300 VANTAA

asiakaspalvelu@lasitykki.fi

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai tilauksen peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme meille aiheutuneet toimituskustannukset 15 euroa.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainitulle taholle. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Erimielisyydet

Pyrimme ratkaisemaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).